ABDOMENE/COAPSE/FESE


Este antrenamentul ideal pentru tonifierea partii inferioare a corpului, exact zonele care se lucreaza mai greu! Este un antrenament menit sa iti imbunatateasca rezistenta musculara, sa iti tonifieze si remodeleze picioarele, soldurile, abdomenul si talia.

Beneficii:

• Cel mai bun motiv pentru a-ti antrena picioarele este ca o musculatura puternica si rezistenta te face mult mai energica;
• Musculature bine tonifiata creste consumul caloric. Pentru fiecare kilogram de muschi castigat corpul tau va arde suplimentar 20-40 de calorii;
• Accelereaza circulatia fluidelor in organism, ajutand astfel la eliminarea toxinelor;
• Vei putea desfasura mult mai multe activitati fara a te simti obosita;
• Picioarele puternice te ajuta sa faci fata mai usor treburilor zilnice, antrenamentelor si evenimentelor importanete din viata ta.


Antrenamentul pentru picioare reduce atat riscul de accidentare in zona gleznelor si a genunchilor cat si durerile muscular cauzate de inactivitate;

Efectuat regulat antrenamentul pentru picioare intareste nu doar muschii, ci si ligamentele, imbunatatind echilibrul si flexibilitatea gleznelor, a genunchilor, a soldurilor si a spatelui si diminunad riscul de leziuni;

Genuflexiunile, fandarile si sariturile efectuate in timpul acestui antrenament contribuie la reglarea nivelului de glucoza si la buna functionare a metabolismului lipidic, diminuand riscul de diabet, boli cardiovasculare sau obezitate;